woensdag 1 april 2015

tussendoor werkjes en kadootjes

Af en toe kan ik het toch niet laten om tussendoor wat variatie in het breien te brengen. Of geheel iets anders te doen.
Dus prikte ik voor de verjaardag van Els een schrijf -boek met vogeltjes en hing er een vogelbladwijzer in .
De foto haalde ik even bij Els weg was dit vergeten te maken ,

Zo ook de foto van de doosjes swapp voor Mirjam die Lien organiseerde, jammer maar helaas............
Breide ik twee labels met de letters van Teun en Bram de kleinzoons, met de dubbelbrei techniek, gewoon leuk om te oefenen.

Breide ik een paar blaadjes om rond te sturen zo hier en daar.............
heerlijke werkjes klein en snel af.
En ga ik nu maar weer verder aan mijn kantsjaal
fijne dag allemaal...........

21 opmerkingen:

  1. Oohhh, dat notitieboek is mooi!
    Maar ook de blaadjes zijn leuk, heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat boekje mooi !!!
    Hier en daar wat kleine werkjes ... ik vind het pareltjes :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi notitieboekje, een dikke " wauw" ! Altijd leuk om een groot project even te onderbreken voor kleine werkjes. Hou ook graag van wat afwisseling tussendoor. De blaadjes vind ik heel speciaal, knap gedaan.

    Nog een fijne, creatieve week, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen ben je weer aan het maken! Ben benieuwd wat je geeft en krijgt bij de doosjesswap!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn mooie werkjes,Marloes.
    Dus echt niet erg,om dit fijn tussendoor te doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fan van het notaboekje... wat had je gedacht met meesje er op! Ben nog altijd superblij met dat van mij.
    Mooie werkjes maakte je! Nu benieuwd naar de kantsjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi, zie ik het goed? Een rupsje op het blaadje?
    Ontzettend lief en knap gemaakt cadeautje voor Els x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht kadootje voor Els en hier hangt ook zo'n schitterend blaadje..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik herken het Marloes... Soms heb je even behoefte aan iets kleins wat snel af is, gewoon ff resultaat of verandering..
    Wat leuk dit letters! En dat boekje, oh... zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig allemaal! Vooral het gevilte vogeltje op het notaboekje voor Els: heel mooi en een heel lief cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik maak nog een foto Marloes, komt goed! Ben net terug van een winderig tripje naar Minsk, dus jouw letterboxswap komt er ook snel aan. Fijne donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige notitie boekje heb je gemaakt. Mooi met dat vogeltje erop geprikt.

    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je maakt echt zulke prachtdingen! Top! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kleine werkjes tussendoor zijn ook zo leuk om te doen. Wat zijn je gebreide blaadjes leuk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk wat kleine werkjes tussen door. En gauw resultaat en nog hartstikke leuk ook.
    Fijne paasdagen

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. kleine tussendoor werkjes geven wel veel ontspanning

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nog helemaal ondersteboven van je moois!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er weer allemaal leuk uit.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super. Dank je wel voor de leuke lentepost! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allemaal hele leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zag dat prachtige en ook leuke notitieboekje al bij Els. Zo lief van je en zo knap! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen