zondag 26 april 2015

Na ongeveer 6 weken

Na ongeveer 6 weken zitten we op een meter kant sjaal ,maar ja zolang het niet opgespannen is geweest is het moeilijk te showen.
Dus hebben we hem even strak gehouden want het word mooi heel mooi.
En zoveel plezier om dit te breien
het matriaal is alpaca/met zijde.
Dus als ik nog even zo door brei is het over twee maanden klaar.........
en Grace weer lekker opgeknapt begeleid me met breien want ja dan blijf ik weer eens even zitten , oei wat een rommeltje op die foto.
Tja het is wel typisch Marloes..........maar wel gezellig hoor.
Fijne Koningsdag morgen ....




14 opmerkingen:

  1. Prachtig je kantbreiwerk! En wat is ie breed! Het is hier op de bank net zo'n rommeltje hoor. Lizzy ligt stijfjes naast me. Stel je voor dat ik iets zou eten en ze zou niet kunnen bedelen. Fijn dat Grace weer de oude is. En... Op het vorige blogje: wat zijn je kleinzonen alweer groot. Gezellige dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van de Marloes-rommeltjes-stijl en goedzo Grace!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die sjaal! Zucht...
    Maar nog meer : wat een leuk vest draag je!!!
    Knuffel aan Grace! Volgens mij vindt ze foto's maar niks... ze kijkt nogal argwanend naar de lens vind ik. ;-)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rommel hier ook omdat ik met minimaal 3 dingen tegelijk bezig ben...je kant breiwerk ziet er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rommel hier ook omdat ik met minimaal 3 dingen tegelijk bezig ben...je kant breiwerk ziet er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rommel hier ook omdat ik met minimaal 3 dingen tegelijk bezig ben...je kant breiwerk ziet er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sjaal wordt prachtig. Gelukkig gaat het beter met Grace .

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sjaal in wording. Grace vertrouwd het fotogebeuren precies niet echt ... hihihi ... toch een schatje :-)
    En Marloes, als je niets doet kan je ook geen rommel maken :-) Is hier ook steeds een zootje als ik aan het hobbyen ben.

    Nog een fijne zondagavond, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig,je sjaal in wording.En wat fijn,dat Grace weer lekker gaat.
    Erg lieve foto.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je sjaal wordt prachtig!! Pas maar op dat Grace er niet met d'r nageltjes in haakt, dat zou echt zonde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi en fijn! Over twee maanden is het zomer... het ideale seizoen voor deze luchtige sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je bij mij reageerde op mijn sjaal.

    Deze wordt prachtig, mooi formaat en prachtige kleur !

    (((Zwaaii)))...MM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat wordt een prachtige sjaal! Fijn dat het weer goed gaat met Grace.

    BeantwoordenVerwijderen