maandag 9 maart 2015

Kant breien

Een Hapsula heet het geloof ik in Estland,maar mooi dat ze zijn die brede lange kantsjaals met een exta rand eromheen, al langer heb ik een hele dunne aqua blauwe alpaca garen liggen .
Ja deze is gekocht niet zelf gesponnen, daar wil ik een kantsjaal van maken .
Meestal ben ik niet zo besluiteloos maar in dit geval wel,  dus heb ik al proeflapjes gemaakt

Wordt het deze dit is de kleur hieronder is het veelste groen en vertekend
Of deze ,ik denk dat ik nog maar even verder ga met proef lapjes want het is een oplet werkje dus moet ik het wel zeker weten .
Wordt vervolgd.........

16 opmerkingen:

  1. Ik vind de onderste wel erg mooi. Zie je hetpatroon heel goed. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn alle twee erg mooi.
    Ik denk dat ik een lichte voorkeur voor de tweede heb..

    Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zet hem op, Marloes. Je maakt vast de juiste keus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De onderste vind ik persoonlijk het mooist. Om een kantpatroon te maken, gebruik ik altijd haarringetjes (kruidvat) tussen de patroondelen. Dan heb je heel snel door als het fout gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou het met beide kleuren doen...ja aan mij heb je wat heh, hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga ook voor de onderste! Dat wordt wel een heel geduldwerkje, respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om weer een 'ander' project op de pen te zetten. Beide patronen vind ik mooi als ík zou moeten kiezen ging ik voor de eerste..maar misschien kom je straks wel met een heel andernpatroon.
    Hoe dan ook, veel plezier ermee: Hupsakee met de Hapsula! :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. succes en veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze allebei mooi...met de kleur van de bovenste.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeioei dat zie ik al zo... dat wordt een concentratiewerkje! Manmanman!
    In ieder geval heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. yep ik ga voor de onderste...alhoewel...ik snap jouw twijfel ;) Wat een geduldwerkje zeg...maar oh oh wat een mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha Marloes, nu snap ik wel waarom je vrolijk werd van mijn zoveelste nieuwe product. Dat doe jij ook:-)!! Leuk kant breien. Misschien inderdaad nog een paar proefjes maken? En de bovenste ook even opspannen, dn lijkt hij meteen veel mooier. Ben benieuwd wat het wordt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Persoonlijk vind ik het onderste patroontje mooier! Goed idee om eerst wat proefjes te maken want kant breien is een hele klus. Maar dan heb je ook wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn die kante sjaals toch zo mooi. Ik heb er de puf niet voor om er aan te beginnen. Veel succes
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ah moeilijk kiezen laat het kiezen over aan je zelf beide kleuren zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tjonge jonge, daar kan ik alleen maar mijn hoedje voor afnemen ! Je bent een echt breiwonder. De tweede is wel een heel mooi patroon vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen