vrijdag 27 maart 2015

Het genot van vrije tijd

Het is vrijdag middag ik heb het me comfortabel gemaakt .
Met mijn benen op de bank en de hond aan mijn voeten .....en weet je wat zo fijn is we hoeven even niks.
Nou ja nartuurlijk zit ik ook lekker te breien en kijk over het randje van de bank naar de vogeltjes die op en neer huppen en vliegen .
Een levende bioscoop.
Vanmorgen heerlijk gezwommen sinds tijden en nu breien wat wil een mens nog meer .
Even geen werk en computer dingen nee echte rust ,naast me staat mijn kopje thee, klassiek muziekje mijn dag kan niet meer stuk .
Mijn eten al klaar in de koelkast mij hoor je niet meer vandaag......
Straks nog even een flinke wandeling met Grace samen met de buurvrouw .......meer heeft een mens niet nodig...........

20 opmerkingen:

  1. Wat een dag! Het geluk straalt er van af! Grace kijkt zo van "kom nu maar snel terug zitten!"... Geniet van een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn de kleine dingen die het doen.
    Je hoeft ook maar naar dat lieve koppie van Grace te kijken.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeerlijk!!! :-D
    Wat een mooi begin van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine dingen, maar o zo groot!
    Maar er zijn nog altijd mensen die het bijzondere er niet van zien.

    Fijn weekend Marloes (en wat is Grace toch een lieverd),
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeeerlijk! Echt Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk en dat blauwe ben je dat aan het breien of ....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit klinkt als een goede dag!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk Marloes, klinkt als een plaatje ;) Zo'n dag wil ik ook wel, haha! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt heerlijk en zeer inspirerend, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is genieten met een grote G!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een heerlijke dag! Wat een gelukzaligheid, hè: een fijne hobby waar je helemaal in op kan gaan en een lieve, trouwe hond om je gezelschap te houden (er ligt er hier ook eentje naast mij... te snurken weliswaar! ;))
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dag om van te genieten !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Af en toe moet je echt zo'n momentje pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en zo is het..je beschrijft een heerlijke dag! En kijk die lieve Grace daar nou eens zitten...zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heerlijk, lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeerlijk! Niks moet en alles mag, genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen