dinsdag 31 maart 2015

Dankbare Dinsdag

Het stormt buiten ,waar is die lente de planten staan volop in knop ja het komt eraan ,zijn we (ik) niet een beetje ongeduldig.!!
In de tuin zie ik een vreemde vogel hangen aan het vetbolletje ,denk dat adje het ratje blij en dankbaar is dat hij de restjes mag opeten .
We wonen uiteindelijk aan een watertje ofwel een sloot dus.....voor een keertje dan we zullen niet meer bijvullen , .....
Hij is gespot........
Verder heel blij met mijn AFFO van het weefgetouw
Denk dat het word ingewijd als tafellopertje,wat denken jullie!

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto van Adje het ratje! Toch knap van hem dat ie zo kan blijven hangen :-)
    Je weefwerk...jeetje, wat knap! Het ziet er prachtig uit, wat een mooi fijn dessin. Ik vind het wel een lentekleurtje, misschien kan je er als sjaaltje mee gaan lopen pronken? En tafellopertje kan altijd nog ;o)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weefwerk ziet er schitterend uit!! Wat een mooie kleur en prachtig dessin!! Kijk, zo'n tafellopertje kan altijd nog. Lekker in het voorjaar over een (te) dun jasje als super gave shawl!! Met die mooie franje! Ik zie het helemaal voor me!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha ja het word een omslag doek hoor inerdaad leuk op teen dun jasje

      Verwijderen
  3. Dit is een grappige foto van het ratje ...
    Zo een mooi geweven stofje ...
    Gezellig kleurtje ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie bijzondere affo is dit weer geworden mag je trots op zijn !! en adje lust liever een vetbolletje dan een patatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Marloes, echt mooi! Geen idee wat ik er mee zou doen.....
    Pfff en die rat? Ik vind het echt een leuke foto, maar ik krijg er ook een beetje de griebels van. Ik denk dat ik hem heel hard mijn tuin uitgejaagd zou hebben!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Cheeky bastard is dat ratje!
    Je hebt er een prachtfoto van gemaakt.
    Die arme vogeltjes zaten op veilige afstand te kijken en dachten "oh neen, daar gaat onze lunch!"

    Erg mooi geweven, ik snap het niet goed hoe je dat piepkleine motiefje erin krijgt. Heb heel vroeger nog ooit geweven en ik herinner me het als heel erg hobbelig en ruw, en zeker niet doenbaar met kleine tekeningetjes.
    Maar dat lag waarschijnlijk aan het weefgetouw van toen (meer dan dertig jaar geleden)
    van hieruit is het niet goed te beoordelen of het eindresultaat zacht is (dan zeker sjaal) of eerder aan de stugge kant (dan tas, of pocheke, of kussen, of bovenkant van een bankje waarop misschien een obscuur tafereel moet verborgen worden ...) voor een tafelloper ben ik om een of andere duistere reden niet zo te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, die rat die weet van wanten.... ni te doen.
    Jou AFFO is prachtig. Dat moet een pronkstuk in huis worden hoor !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tafelloper!!! En ja, wie wil er nu niet graag bij jou zijn, ik begrijp die rat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En toch vind ik zo'n ratje een leuk beestje om te zien...
    Ik vind je loper prachtig geworden, Marloes... pffft wat een vakwerk!
    En het is een leuk zomerkleurtje voor op tafel..
    Tja, die storm... even slikken hè.. Ik dacht bij al die regen; dat is goed voor de tuin en dan komt daarna het zonnetje en gaan we genieten van de plantjes... Maar we moeten nog een weekje geduld hebben!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie tafelloper is het! De foto met het ratje vind ik eigenlijk wel schattig, zoals hij daar al bungelend hangt te snoepen! Een mens zou vergeten bang te zijn voor ratten... Hier (de Belgische Noorderkempen) waait het ook nog steeds heel hard, het lijkt wel herfstsfeer, maar we weten dat het binnenkort vast wel beter wordt, he! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit weer heeft niks met het voorjaar te maken helaas.
    Ik hoop dat het met Pasen beter zal zijn.
    En wat een schattig ratje is dat.
    En inderdaad,echt pracht je weefwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zal Adje gesmuld hebben! Hij heeft er heel wat voor moeten doen, dan is het hem van harte gegund....
    En je weefwerk is prachtig, wat een mooi patroon is het en zulke mooie kleuren... Wat het ook wordt, het is een pronkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ieks die rat!Niets voor mij,ha,ha....wat heb je weer iets prachtigs van je weefgetouw af Marloes!Prachtig en zeer zeker als tafellopertje een ware eye-catcher!♥en dan die kleur♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi zal dat staan/liggen op tafel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adje en Affo een dikke smile hier, prachtig!!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi tafellopertje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een prachtig tafellopertje! En dat beest zat tenminste buiten en niet binnen zoals die enge pad bij mij vorige week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel grappige foto !
    Je hebt weer een zeer knap kunstwerk gemaakt en eerlijk ... ik zou deze als sjaal gebruiken. Te mooi van kleur en motief dat het zonde zou zijn deze niet aan te doen. Als tafelloper kan deze nog altijd dienen. Echt mooi !!!

    Fijne en creatief weekje, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, lukt het jou weer om een ratje op de foto te krijgen Marloes, geweldig :) Je weefwerkje vind ik een waarlijk kunstwerk, kun je er geen tasje van maken?
    Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marloes.Ik sluit me bij Villa Zeezicht aan. Ik vind het prachtig voor een tasje. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, wanneer wordt het lente.
    Mooi weefwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Knap dat je het ratje zo mooi op de foto hebt gekregen!
    Wat een prachtig weefwerk. Veel te mooi voor alleen een tafelloper. Lekker zelf mee pronken....maar dat doe je nu ook, gezien de vorige reacties.
    Alvast fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lijkt me ook leuk als sjaal hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Whahaha wat een pracht foto is dat met dat ratje...alhoewel ik er misschien niet zo blij van zou zijn als ik dit in levende lijve zou zien ;). En je tafelloper is een bjoetie! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen