dinsdag 24 maart 2015

Dankbare dinsdag

De dagen vliegen voorbij ,het is hier druk en soms ook onrustig, tenminste in mijn beleving.
een van de licht en rustpuntjes hier in huis is Grace Kelly onze filmsterren mopshond als ik naar haar kijk word ik al blij en ben ik dankbaar dat ze hier woont bij ons.
als je geen huisdieren hebt kan je het je misschien niet voorstellen ,maar zo,n beestje beroert je hart ja dat doet wat met je ...........
Voor mij is ze mijn maatje die mij ontspant, met haar relaxte blik maakt me  ze me blij.
Kijk de ster eens zitten
Oh zo vertederend......en ja ze ligt even in de baas zijn stoel, maar liever nog op zijn schoot!!!
Onze Grace ze is een schat.

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto! De baas wil vast wel zelf in de stoel liggen met de beentjes omhoog na een drukke dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is die Grace toch. Hier ligt er naast mij ook zo een schatje. Genieten hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grace is gewoon een schatjepatatje, het dinnetje van Beppy....Prachtige stoel trouwens!!
    Hoop dat de rust snel weer helemaal terug is in je hoofd..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaahhh die blik.... Smelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd de beste plek in huis hé ;-))
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onrust is niet per se negatief,
    want die zorgt voor extra creativiteit.
    Een gerust mens creëert niet.

    Ja en die Grace die heeft het wel gevonden.
    Ze steekt haar ene pootje lichtjes naar voren alsof ze aangeeft dat ze zo meteen de poten in de lucht gaat zwieren
    (net zoals ze dat haar baasjes ongetwijfeld ooit ziet doen, haha, ik zie je daar al liggen handwerken met de beentjes hopla in de lucht)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier twee van die sjoekes! En ik "klap" daar tegen als ik alleen thuis ben!
    Diegene die geen huisdieren hebben, snappen dat van geen kanten... heel raar vinden ze dat! :-)
    Knuffel aan miss Grace!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja,ik weet precies wat je bedoelt.
    Ze zijn een verrijking.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja,ik weet precies wat je bedoelt.
    Ze zijn een verrijking.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk he zo'n beestje om je heen,ik zou ook niet zonder kunnen!Dikke kus en knuffel voor de allerliefste Grace!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan het me juist heel goed voorstellen. En jullie Grace (Kelly, hahaha) lijkt me fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke naam voor je mopshondje, fijn dat ze je zoveel rustpuntjes geeft.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze is zo leuk! Snap het helemaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk zo'n maatje ik heb er ook 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaa.... nu weet ik aan wie ik telkens moet denken als ik jullie lieverd zie ... aan het hondje uit de tekenfilm Pocahontas, al een keertje gezien? Maar ik denk dat jullie Grace een nog veel grotere ster is! Ja het is onbeschrijflijk wat een dier met je kan doen x

    BeantwoordenVerwijderen