dinsdag 10 maart 2015

Dankbare Dinsdag

Het zonnetje schijnt heerlijk binnen ,buiten met het rondje Grace was het ook al heerlijk .
Je merkt het aan alles dat het lente wordt,
want zelf de zaadjes in mijn vensterbanktuintje kunnen niet wachten om hun koppies boven de aarde te steken.
Ja dat zijn toch echt dingen waar ik iedere keer blij en dankbaar voor ben.

Maar ook nieuwe werkjes opzetten en maken is er een .
alweer iets met ajour ,maar die kleurtjes ook daar kan ik heel blij van worden, dus rustig vaar ik van mijn ene naar mijn andere werkje.
Dankbaar en blij.......................wat gaat dit worden, een vest.....jazeker
gebreid van middenvoor naar middenvoor......
en waar ik ook dankbaar voor ben zijn al die leuke reacties van jullie en dat grappige meedenken doet me meermalen een glimlach om mijn mond geven .
fijne dankbare dinsdag

15 opmerkingen:

  1. Het vest zal vast prachtig worden. Ik vind de kleur mooi. Wij moeten ook gauw onze moestuintjes gaan planten. Misschien vandaag maar eens doen. Fijne dag! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die zaadjes die al op beginnen te komen. Veel succes met je moestuintje. Mooie kleur heb je voor je vest gekozen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat de zaadjes het al goed doen! Je nieuwe vest gaat vast weer een kunststukje worden, maar het lijkt me wel een tellen en oppassen patroon? Net zoals met je Hupsalasjaal (of hoe die dan ook heet :-)
    Veel plezier met je nieuwe projecten en een fijne lentedinsdag toegewenst.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op die vest ben ik wel een beetje jaloers, zo mooi. Ik heb een zwak voor kant, maar het zelf breien pfffff, ik heb er de moed niet voor. Gelukkig laat je ons mee genieten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww... weer van die prachtige kleuren...
    Hahahaaaa; 'gebreid van middenvoor naar middenvoor', schud het maar in mijn pet! En de mouwen dan? Soms zou ik willen dat ik beter kon breien dan recht toe recht aan. Maar van de andere kant; ooit komt vast de tijd dat ik me daarop kan storten. Nu houd ik het even bij haken en genieten van brei-creaties zoals die van jou en mede-blog-sterren!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk,die zaadjes in de zaadbakjes.
    En wat een mooi breiwerk heb je weer.
    Je bent een echte duizendpoot.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh mooi Marloes weer een pracht breiwerk wat blijft dat toch een mooie bezigheid. en ja ik ga van de week ook maar es met zaadjes aan de gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, jij bent ook aan het zaaien, geweldig he! Van vele dingen tegelijk maken krijg ik wat zenuwtjes maar bij jou gaat dat heel goed, ik bewonder je! En je rust er rond! Hier wordt naarstig verder gewerkt aan? :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die groene minikopjes boven de aarde me like!!
    En net als Sandra is jouw middenvoor middenvoor ook voor mij russisch haha maar jouw kennende wordt het weer een kunstwerk
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk patroon! En ik heb de zaadjes in de tuinschuur maar moet ze nog weken. O,o, mooi werkje voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat wordt weer een prachtig vest, alleen al door die mooie kleur, maar het patroon is zo te zien ook super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gevonden: leuke labels voor je moestuin. Vrij te printen via
    http://letterhand.com/kado-moestuinlabels/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah ja niet alleen dankbaar maar ook om blij van te worden! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zalig dat minituintje en al even zalig je ajourbreiwerk... ik ga mezelf dat toch ook een keertje leren... als ik nou met een sjaal begin? Rechtdoor rechtaan... dat zou toch moeten lukken?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whahaha gelukkig ben ik niet de enige die geen bal van je breitermen snapt...hoef ik ook van mezelf niet ;) hihi.
    Maarreh weer lekker bezig hoor, ik vind het ook altijd heel leuk om reacties te lezen. Bij sommige blogs lees ik nog even door, al die humor in die reacties...prachtig! Fijn weekend lieverd! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen