dinsdag 3 februari 2015

Dankbare dinsdag

Nou allereerst steeds computer hindernissen waardoor ik geen foto s kon laden .dus nu via een omweggetje weet niet of het lukt ,maar om het bij het thema te houden ben ik dankbaar dat ik er rustig onder blijf ....ha ha
Dank voor de mooie gedroogde bloemetjes die ik gekregen heb van Nana .
Zij deed een oproepje of er ze er iemand blij mee kon maken. Nou dat is zeker en ik werd de gelukkige ........heb wel iets in gedachte om er mee te doen maar dat voor later .

het zijn kleine bosviooltjes en rode roosjes maar de kleur is prachtig gebleven tijdens het droogproces.


17 opmerkingen:

  1. Gedroogde bloemetjes? Wat leuk, dat is weer eens heel iets anders! Je begrijpt natuurlijk wel dat ik benieuwd ben naar wat je er mee gaat doen, maar ik zal geduld hebben....
    succes met je computer!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik had dat met de foto's vorige week donderdag...
    Flink dat je kalm bleef!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die zien er ontzettend goed uit! Bijna niet te geloven dat ze gedroogd zijn! Lieve spreuk op het hartje trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik had ze ook gezien bij Nana, maar ik ben voor het boek gegaan...
    Geniet van je mooie bloemetjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi,deze gedroogde viooltjes.
    En ik hoop dat je computer weer snel doet,wat hij moet doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb bewondering voor je Marloes!! Dat je kalm bleef ondanks die tegensputterende computer!! Scheelt het wel dat je zulke prachtige gedroogde bloemetjes hebt gekregen. Wat zien die er goed uit zeg! Ik ben een roos aan het drogen van mijn afscheidsboeket en hoop nu dat hij net zo mooi wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, ik ben dol op viooltjes. Het waren ook de eerste bloemetjes die ik als kind droogde tussen dikke boeken. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh oh een pc is leuk maar ze moeten het wel doen ah en mooie viooltjes nou daar weet jij wel wat mee te maken ik zie er al weer naar uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, knap dat je rust blijft!
    Wat mooi, gedroogde bloemen. ..beetje zomers!
    Ben benieuwd! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kan ook niet wachten....bloemetjes altijd fijn!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gedroogde bloemetjes zijn ontzettend lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, computers! Ze zouden ons tijd moeten besparen maar dat lukt niet altijd. De foto staat er toch op. Dankzij je ijzige kalmte...:-) lieve bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben benieuwd wat je gaat ondernemen met de gedroogde bloempjes. Ik kijk er alvast naar uit. En ja computers hé ... zit hier ook soms met de handen in de haren maar gelukkig hebben computers geen geheimen voor mijn ventje.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je dat toegestuurd kreeg van Nana! Dat is een toffe madam! Ik ben al curieus wat je er mee gaat doen.
    Groetjes!
    PS... ik krijg ongelooflijk veel complimentjes over mijn mooi veegveeghoesje!!!! Fijn hé?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaba.... dank je voor het fijne compliment. :-) x

      Verwijderen
  15. Knap dat je zo rustig bleef! ;-)
    Leuk zo'n heerlijke post krijgen, benieuwd wat je er mee gaat doen
    .
    Fijne dag Marloes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat het goed is aangekomen. Héél benieuwd wat je ermee gaat doen. Jouw kennende wordt het super! :-)

    BeantwoordenVerwijderen