donderdag 8 januari 2015

klaar en heel blij ermee

Ze zijn echt prachtig geworden en staan alle drie te pronken op mijn kast OOOOOOOOOOh wat zal het hier opgeruimd zijn !!
Nu ik alles in de dozen ka verstoppen en vervelen zal het ook niet doen want op iedere zijde staat iets anders.

 
Het papier van de deksel lijkt een beetje Staphorst stijl of het gestempeld is ben gek op allerlei soorten  stofjes maar papier heeft toch echt ook zijn charme hoor

Ja die man van mij die kan er wat van en weet je er staan nog een paar in lager formaat te wachten ook met vogeltjes................echt leuk.


Nieuwe volgers welkom ,ben blij met jullie.
groet marloes

25 opmerkingen:

  1. Heel knap gedaan zeg ...
    Nog een liefdevol, gezond en creatief 2015 ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Complimenten voor je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dozen zijn prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dozen heb je gekregen, je moest misschien wel even wachten tot je 'aan de beurt' was, maar dat is volgens mij helemaal goed gemaakt!
    Wat een feest om je spulletjes in deze mooie dozen te mogen opruimen. Complimenten aan je man hoor!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat fijn dat praktisch ook mooi kan zijn. Bij Ikea heb ik mooi pakpapier gekocht, ben nu zo geïnspireerd om ook zoiets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ben benieuwd naar de kleinere. Ga je ze stapelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er erg gezellig uit zo. De vogels komen me heel bekend voor. Ik moet ergens nog een boekje met borduurpatronen hebben waar deze vogels in staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik zo'n prachtige vogelendozen had,
    zou ik ook opruimen!

    Maar zoals het nu zit,
    geen dozen,
    dus...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh dat klinkt bijna een beetje sneu...........ha ha

      Verwijderen
  9. Met zo een mooie dozen zou ik ook heel gelukkig zijn en ook graag opruimen. Geniet er van !!!
    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staan ze er gezellig bij,je mooie vogeldozen.
    Echte blikvangers.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan! Nu wordt opruimen pas leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dat zijn geweldig mooie dozen! Komen de afbeeldingen niet van een kalender van Marjolein Bastin? Ze komen me een beetje bekend voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ik ben blij jouw blog ontdekt te hebben! Mooi hoor die dozen! En nu nog die lagere er bij...prachtig geheel gaat dat worden!
    Fijn weekend Marloes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo is opruimen echt een pretje, mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie dozen en extra waardevol omdat ze door jou man gemaakt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, je hebt een hele uitzet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh dat is weer super gemaakt! Ziet er heel strak en vrolijk uit!
    Fijn opgeruimd weekend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige opbergdozen! Die verdienen wel een heel mooi plekje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn jullie een lekker creatief stel, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen