dinsdag 9 september 2014

Dankbare dinsdag

Ja hier zijn we weer en genoeg om dankbaar voor te zijn .
met een prachtige regenboog vertrokken we twee weken geleden ,waarna we alleen maar prachtig zonnig weer hadden in de mooie Provence.
Waar we genoten van de franse geneugten op een heerlijke camping met onze tent
Ruimte rust zon en een handwerkje nartuurlijk, maar ook die gezellige marktjes , het is heerlijkde foto s spreken voor zich zou ik zeggen.
maar ook handwerkte ik er op los hoor want ja wat heb je te doen ,
zeeen van tijd heb je opeens en daar genoten we van. Zo maakte ik het een en ander o.a het plaid voor mijn dochter ....klaar.
en vond ik nog heel leuk borduurwerk en werkte ik daaraan, maar ook breide ik verder aan mijn vest .
Tja buiten dat we ook op stap gingen heb ik genoten van al die tijd dat ik heerlijk kon handwerken.

we kunnen er weer tegen hoor de batterij is weer opgeladen

18 opmerkingen:

  1. Leuk dat jullie konden genieten van een fijne vakantie ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opgeladen batterijen,
    dat klinkt goed.

    Ziet er allemaal heerlijk uit daar in de Provence.
    Waar zaten jullie precies?

    Ik heb gezocht naar je dochters plaid, maar die staat niet op de foto's,eh?

    Die hond geniet ook, dat zie je zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zalig verlof. Mooi weer, leuke omgeving, handwerken en nog zo veel meer leuks. Dat geloof ik dat je batterijtjes zijn opgeladen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om zo veel mooie vakantieherinneringen te hebben zodat je lekker kunt nagenieten. Een lekkere rustige camping, mooi weer, mooie marktjes, mooie samenmomenten(met Grace natuurlijk ;-)
    Eindelijk zie ik een huisborduurwerk ;-), op Pinterest zag ik ze al eens vaker, maar in het 'echt' nog niet, het lijkt me heel leuk om te doen.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heerlijk en ja stil zitten dat zie ik jou ook niet gauw doen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat klinkt echt als genieten. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooh heerlijk Marloes en fijn je weer te lezen, X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super fijn en dik verdiend! Die regenboog was al een goed teken he:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn te lezen,dat je zo genoten hebt.
    En ja,had niet anders verwacht,dat je daar ook
    gezellig zou handwerken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er super uit allemaal. En vast ook weer lekker om thuis te zijn, of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heèèèrlijk ..., de Provence! Was het niet al te warm? Daar ben ik altijd een beetje bang voor... Fijn dat jullie zo genoten hebben, het campingleven is zo lekker daar in Frankrijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk allemaal Marloes, echt genieten! Ik ben wel benieuwd eigenlijk waar jullie allemaal geweest zijn. Je handwerkjes zien er heel leuk uit, fijn dat je daar helemaal de tijd voor had. En nu weer thuis, ook fijn! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is vakantie toch genieten hè? Wat een super gezellig borduurwerk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een leuk borduurwerk onder handen! En heerlijk zo' n vakantie. Je kunt er weer even tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heerlijke vakantie zo te lezen! Onze batterij is dit jaar ook weer in Frankrijk opgeladen, fijn land! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je batterij weer is opgeladen. Leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooo heerlijk weer opgeladen!! En dat borduurtje is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk allemaal, ik wil graag een keertje mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen