dinsdag 29 juli 2014

D-D-dag

Onze Grace heeft ons wel even laten schrikken, maar op dit moment gaat het weer goed met haar en daar ben ik erg dankbaar voor !
Vrijdag kreeg ze onverwachts een aanval van epilepsie en ik kan je vertellen dat is niet fijn .
Ze was daarna even helemaal de weg kwijt, maar zoals je nu ziet kijkt ze me weer eigenwijs lief aan gelukkig.
En nu maar hopen dat het zich niet gaat herhalen ,want we willen nog lang van haar genieten maar nu ben ik heel blij en dankbaar dat het is zoals het is. Een lieve blije hond ........en dat is veel

19 opmerkingen:

  1. O grote grutten, dat is niet zo best...Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg van schrok! Had je wel meteen door wat er aan de hand kon zijn?
    Wat houden we toch van onze beestjes hè.., ze horen er helemaal bij.
    Beterschap voor Grace, en ik hoop dat het maar bij één keertje blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zullen jullie geschrokken zijn! Gezondheid is een groot goed, óók voor de dieren. Ook ik hoop dat het zich niet zal herhalen.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeff dat is schrikken lieverd. Hoop dat ze zich verder goed houdt en dat jullie nog heerlijk van elkaars gezelschap kunnen genieten. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo jeetje dat is schrikken, wij hebben dat nog maar kortgeleden meegemaakt met onze Amber. Helaas bleek de oorzaak een hersentumor te zijn dus dat liep niet goed af. Hopelijk was het bij Grace eenmalig want het schijnt meer voor te komen bij wat oudere hondjes, sterkte hoor! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owneee wat een schrik en zo naar om te zien, zet m op Grace, kusje op je mooie snoet, X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och moppie... Was dit de eerste keer? Lijkt me erg akelig.... Fijn dat ze weer happy is! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat is schrikken! Een van mijn vorige hondjes had ook epilepsie. En bij elke aanval had ik weer knikkende knieën. Het hoeft niks te zijn. Maar bij hondjes als de mijne komt het doordat d hersenen niet in de kop passen. Het kan ook een tomor zijn. Maar dat hoeft niet! Heel veel beterschap voor grace van Lizzy enPtolomy. En natuurlijk ook van mij. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ze heeft je wel laten schrikken. Lijkt me een naar gezicht als je dat ziet. Afijn, voorlopig kan je nog lekker van haar genieten.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei oei!
    Beterschap Grace!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh dat is schrikken gelukkig dat het weer wat beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat rot zeg, ik kan me voorstellen dat het goed schrikken was. Wat zegt de dierenarts? krijgt ze nu medicatie? Sterkte, gelukkig kijkt ze weer blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverd,zoals ze je op de foto aan kijkt.
    Ja,heftig zoiets,heeft Molly ook gehad vorig jaar.
    Had ze het tijdens haar slaap ?
    Want dat had Molly.
    Even in de gaten houden.
    Het kan eenmalig geweest zijn.
    Ik hoop het voor jullie.
    Want zo'n lief vriendinnetje wil je voor
    geen goud missen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh dat moet schrikken zijn geweest Marloes!Gelukkig zit ze nu weer vrolijk in haar mandje de lieverd♥!Geef haar maar een dikke knuffel van me....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, dat is schrikken geblazen!! Gelukkig zit ze weer parmantig in haar mandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is niet fijn, als een huisdier ziek is. Blij te horen dat het weer goed lijkt te gaan. Dat is zeker iets om dankbaar voor te zijn!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schrikken Marloes.
    Zijn daar voor honden ook medicijnen voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ai, nee toch, wat schrikken joh!
    Wat fijn dat het nu weer beter gaat, houden zo!
    Geef haar maar een dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Potverdikke, dat is niet de bedoeling! Niet nog eens doen, Grace!
    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik duim zo dat ze het niet nog een keertje krijgt! x

    BeantwoordenVerwijderen