zaterdag 18 mei 2013

laatste baby spullen gemaakt

gister een dagje bij mijn hoogzwangere dochter nog twee weekjes volgens de telling maar ik weet het niet hoor zou zo maar eerder kunnen zijn .
Wiegje samen klaar gemaakt want aan de bekleding heb ik nog wat veranderd .
bekleding had ik voor bram al gemaakt zelf had ik ooit witte broderie.
De wieg heb ik zelf nog ingelegen zoals je hierboven kan zien met daarnaast mijn oudste zusje anneke.
Verder hebben ik nog een olifanten dekentje
zitten naaien voor de kinderwagen.
Met een zachte witte achterkant echt heel lief.
alles staat klaar de baby kan komen...........
vind het weer heel spannend..........................



28 opmerkingen:

  1. Hoi Marloes,
    Leuk hoor zo'n wieg die generatie op generatie mee gaat. Ik vind hem erg mooi.
    Spannend dat wachten, vooral voor je dochter.
    Hopelijk duurt het niet lang meer.
    Groetjes Kiki
    creakikiheavenly.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me goed voorstellen dat het super spannend is. Het wiegje ziet er prachtig uit. Wel bijzonder hoor, zo'n familiewiegje!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke wieg en dat jij er ook al in gelegen hebt.. Wat een leuke foto zo met je zus!
    Ja, iedere keer weer spannend; voor de grootouders net zo goed. Afwachten dus.
    Heel fijn weekend en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu gaat het spannend worden en wie weet krijgt Oma gelijk
    wat een schat van een wiegje.
    Fijne Pinksteren
    liefs Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes! En nu staat alles klaar, spannend hoor...
    Wat leuk dat je zelf ook nog in dit wiegje hebt gelegen, en Anneke er naast; mooie oude foto!

    Fijne dagen, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OW, wat spannend!
    Het wiegje is heel mooi, erg stijlvol, net als het dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh spannend hoor. De wieg is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Altijd een bijzonder moment om zo'n klein hummeltje voor het eerst in je armen te kunnen houden!!
    Ontzettend leuk olifantenstofje, overigens.
    Is het nog gelukt om de 2 girafjes achter glas in een fotolijstje te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend en leuk Marloes.
    En wat een lieve foto van jou in het wiegje.
    En hoe het wiegje weer helemaal opgeknapt is.
    Echt heel bijzonder.

    Fijne Pinksterdagen toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi wiegje ... en een heerlijk dekentje!
    Spannend toch hè... elke geboorte is bijzonder.
    Fijn weekend, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat schattig, Marloes en spannend, hé???Ik weet nu precies hoe het voelt, hi,hi!Fijn Pinksterweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, maar het is ook heel spannend! Leuk zo'n familiestuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi hoor.. ik had ook zo'n wieg.. en een rieten kinderstoel..
    daar lagen mijn zussen en broer en ik ook in.. alle 4 mijn kinderen en 5 kleinkinderen hebben hem gebruikt..
    toen zijn ze om onduidelijke redenen nooit meer teruggekomen.
    waarschijnlijk bij een verhuizing weggedaan..
    jammer he??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat gaat samen met mijn broer zijn baby gebueren!!!
    spannend idd!
    mooiiiiiie wieg, en mooi ontroerend dat jij er ook nog in lag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig wiegje!!
    Ja, het zullen wel spannende tijden voor jullie allemaal zijn!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is de wieg mooi bekleed en hij is superlief geworden... En wat speciaal dat je er ook zelf in hebt gelegen en nu je kleinkindje er in komt te liggen. Spannend zo de laatste loodjes...heel veel succes voor haar met de bevalling en fijne dagen gewenst.Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spannend hoor Marloes.... Zo schattig dat wiegje...
    We horen het natuurlijk van je he!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja de laatste dagen zijn toch wel spannend. Wat een mooi wiegje, laat het kindje maar komen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spannend Marloes!
    En wat een prachtig wiegje zo!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat mooi en ja dat wachten duurt vaak echt lang sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het bedje is gespreid, kleinkindje kom je nou??
    Spannend, succes met wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh ik vind dat altijd wel iets hebben zo'n wiegje waar de hele familie al in heeft doorgebracht!Het ziet er allemaal prachtig uit...en wat leuk die foto van vroeger met die kleine Marloes en haar big sister!Nou Marloes dat worden spannende weken....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi wiegje met dat licht blauw.
    Succes met het wachten op de baby! Spannend.

    Groetjes Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke foto, ik herkende hem nog wel. Het wiegje is schattig geworden. @

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O, wat spannend!! En wat een prachtige wieg! Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oooohh...wat mooi en zo lief verzorgd allemaal!! ik zwijmel helemaal Marloes..zo leuk vind ik het. En ja...tuurlijk is het spannend, logisch..zou ik ook hebben hoor. Genieten en spanning..dat gaat hier hand in hand. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. superspannend! Je hebt alles mooi gemaakt
    ! Wij lezen het wel. Met foto's? Kachel staat aan. Dus lezen en lekker handwerken..liefs

    BeantwoordenVerwijderen