dinsdag 23 april 2013

Haken en vilten

Ik vroeg ik me af zijn er echt mensen die graag een dagje een workshop willen om te  leren vilten dan ga ik dat organiseren.
Laat het even weten dan prik ik een paar data's en gaan we er voor
Met drie mensen heb ik al een dag gepland in juni ,heel leuk.
Dus wil je het laat het horen ......................mail mij


Het haak werk waar ik mee bezig was, was absoluut niet naar mijn zin ,dus heb ik het veranderd. Ook ik ben op de bloemetjes toer gegaan
en wel steeds drie kleuren in het grijs en moet zeggen het word leuk het is zo"n heerlijk werkje erbij.

Verder hele lieve post van
Els, met zulke leuke zelfgemaakte dingen.
els je bent een schat.

nou dit was het voor nu fijne dag en ja heerlijk de zon schijnt geniet er van
                                                  groet marloes

15 opmerkingen:

  1. Tjonge, Marloes, wat mooi en wat een prachtige kleuren. Dat vilten zou ik ooit ook wel eens willen doen, maar ik kan helaas niet zo heel vaak. Mocht je nog plaatsen over hebben en ik kan... dan wil ik graag. Vanaf deze maand is er ook Handwerkcafé op de laatste woensdag van de maand in Dreefzicht. Wat voor jou? Morgen dus van 10.00 - 12.00 uur. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moest je niet zo ver wonen, ik schreef mij direct in om te komen vilten. Nu is het voor mij alleen genieten van je werkjes op je blog.
    Mooie gehaakte bloemen. Helemaal mee met het weer...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk,je gehaakte bloemetjes, Marloes.
    En het vilten laat ik graag aan jou over,je bent
    er een ster in.
    Ik ben bang,dat ik er te weinig geduld voor heb.
    Maar wel lief,dat je zo'n workshop wilt gaan doen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee van je, zo'n workshop!! 'k Geloof echter dat ik niet bij je in de buurt woon!! :o(!!

    Je bloemetjes zijn mooi!! Ben benieuwd naar het eindresultaat !! :o)!!!

    Groetjes, Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. in welke plaats zou die workshop plaats vinden ??
    en is dat dan ver van een treinstation af?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Marloes, Leuk een workshop ik zou wel willen, maar heb geen idee of je in de buurt woon.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel interesse maar dan moet ik eerst weten waar je huis staat, of het te doen is, ik lees het graag
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ja ik wil!!!!! Ehhhh, dat dagje vilten leren, bedoel ik.
    Is er nog plaats in juni?? Heb al wel een pakketje in huis maar leer beter uit de praktijk met dit soort dingen. Hoop snel van je te horen want ik ben super enthousiast over de mooie dingen die je maakt en dan komt je opgestuurde vilt ook uit de zak, ha, ha!!
    Lieve groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh leuk, je gaat de workshop doen. Ik stuur je morgen een mailtje, want ik wil het graag leren zoals ik in een eerdere reactie al eerder aangaf.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee van je, maar ik heb het vilten echt niet in de vingers! Leuk dat nieuwe haakwerk. @

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owwwwwwwww Marloes wat leuk zo een dagje leren vilten. Als het met mijn rooster uitkomt dan wil ik wel hoor meis (enne ik hoef ook niet van zo heeeeel ver te komen hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je mijn kaart leuk vond.
    Het vilten kan ik van mijn moeder leren. Maar ben nu meer met andere knutsels bezig.
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is dat je zo ver weg woont, anders schreef ik me in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ga nog naar Amsterdam moeten verhuizen ;)
    mooie bloempjes!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja ik kan al vilten, hi, hi maar leuk idee van jou, meis!!

    BeantwoordenVerwijderen