donderdag 6 december 2012

huisjes

Even zin om wat kleins te breien en dit is zo leuk.
In de maand mei van dit jaar waren we een weekje in Denemarken, daar vond ik deze huisjes met patroon in deens, mijn nichtje marjolein heeft het voor me vertaald .
nu was het tijd om ze te breien, zo lief!!!!!
Kleine plantjes tegen de gevel ,echt zo schattig,heerlijk met dit patroontje kan ik alle kanten op met mijn eigen fantasie..................dit is nog maar het begin.............................nu nog maar eens met de engelen verder!!!!!!!!
Ze zijn 9 en 7 cm hoog de huisjes

20 opmerkingen:

  1. Oooooh wat mooi marloes! wat een schattige huisjes jammer dat breien niet echt mijn ding is dit zou ik ook graag maken. Was zeker wel mooi Denemarken?
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een leuke huisjes, heb je mooi gedaan hoor!!
    Breien doe ik dus niet graag en daarom kan ik
    dubbel genieten van jou werkje!!
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi zijn ze. Leuk met die bloemen tegen de gevel. Ik zie zo ook al gebreide Zweedse huisjes voor me. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dat ook zomaar even 'tussendoor'. Waarom zijn jouw dagen toch stukken langer dan de mijne? Echt heel erg leuk. Ik zie een stad met huizen voor me. @

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk ja hier kan je echt alle kanten mee op.
    succes je bouwt misschien wel een heel dorp :))))
    groetjes
    Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Man man man, bij jou kan je alles verwachten! Super geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk! Van mei tot kortgeleden heeft het pakketje in de kast gelegen??? Hoe hield je het vol. Het wachten op de vertaling hield je dus tegen. Succes met de engeltjes en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem6.12.12

    Ohhh wat zijn ze schattig je huisjes.....ja daar wil je toch een heel dorp van ,als je ooit een SAL wil beginnen meld ik me meteen aan ;o) zo leuk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige huisje, Marloes. De details, raampjes, deurtjes, plantjes, dat maakt het helemaal af. Je zit in een behoorlijk productieve periode, of niet? Elke dat wel weer iets af, ik ben jaloers :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet jaloers zijn hoor niet nodig ik ben nou eenmaal graag bezig en zit in de goede flow zullen we maar zeggen. Hi. Hi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Marloes,

    Die heb ik nog van zomer 2011 in de kast liggen, nog geen tijd voor gehad! Wel voor Mobile Home is dezelfde stijl. Kijk maar eens op mijn blog bij 6 februari! Ik heb daar deze zomer er al een stuk of 15 van verkocht op een kreatief markt/fair! Was er ook helemaal verliefd op, ook maar weer eens opzoeken.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn superleuk!! Ik zie zo een heel winterstraatje voor me

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk! En wat mooi gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Help, waar zijn m'n breinaalden! Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee.

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hier ook nog even op reageren hoor want wat zijn ze leuk!!!! je huisjes...echt weg ben ik er van! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat schattig! en wie wonen daarin?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook al zo lief, als je zo doorgaat met die fantasie krijg je een dorp bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen