zondag 1 april 2012

sokken voor letta

Zo de sokken voor mijn vriendin letta zijn af, nu nog even leuk inpakken.
Heb zelf nog even een labeltje gemaakt met mijn etiketje erop genaaid,weer even anders.

ben even een paas borduurwerkje begonnen,voor mijn dochter.
In de fucia tinten,dat is echt haar kleurtje,het patroon heb ik van het blog van Jeanet,zij haalt overal leuke patroontjes van te voorschijn. Dit is vast een beginnetje,lijkt een beetje scheef maar dat is de foto hoor. En een paar nieuwe sokken op de pen met de koffieboontjes steek.

9 opmerkingen:

  1. Leuke sokken, daar zal je vriendin blij mee zijn. Ze kan ze nog heerlijk dragen, want het is weer een stuk kouder.
    Mooi borduurwerkje.
    Fijne zondag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem1.4.12

    Wat een leuk kado zulke fleurige sokken en je borduurtje wordt heel mooi zo in een tint....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vriendin boft maar met jou. Sokken breien vind ik ook heel leuk, maar meestal brei ik gewoon saaie sokken voor mijn schoonzoon. Die is boer en zulke frivole sokken zijn niet aan hem besteed. De kleinzonen willen het wel en die dragen graag de sokken door beppe gebreid.
    Een fijne zondag en de groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker fleurig de sokken bij mij staat er altijd wel een paar op de pennen voor mijn man, maar niet zo gekleurd als deze.
    fijne zondag groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een superleuke sokken, zo vrolijk. mooi gebreid ook! en ik krijg helemaal zin in borduren...heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie sokken .
    Erg leuk garen en nog borduren ook , je bent er maar druk mee.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om je als volger op m'n blog te treffen. Zo ontdek ik ook weer nieuwe adressen! Het is gezellig op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Letta boft met jou. Ben benieuwd naar het eindresultaat van je borduurtje; ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sokken, mijn man draagt ze ook, iets minder gekleurd, haha, maar ik ben niet zo van het breien, dus dat doet moeders,
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen