vrijdag 2 maart 2012

even wat afmaken

Ja het lijkt niet veel maar ben even wat dingetjes aan het afmaken ,waaronder dit hart wat ik gekregen had met Valentijn,een give away, heb van fimo klei kleine hartjes gemaakt en opgenaaid vond ik wel gezellig. denk dat ik van alle harten die ik zo tussendoor maak uiteindelijk een verjaarsslinger ga maken dan heeft het een doel .
Verder ben ik nog even naar het atelier geweest en heb o.a mijn tulpenvaas geglazuurd,als het goed gaat met bakken dan wordt het egaal zwart en nog wat kerstdingen die er stonden voor de volgende kerst dan maar, beetje te laat gedaan en duurt dan altijd langer dan je verwacht als het klaar is zal ik het nog even tonen.dit is de GIVE AWAY, van willy  zij heeft 100 volgers  ga even bij haar kijken,de moeite waard

7 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit goed weekend.
    Groetjes knutselpret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2.3.12

    Je hartje is heel apart zo met de knoopjes erop, en je vaas , wauh dat wordt vast een favoriet de vorm vind ik schitterend, knap hoor!!!!!
    je muisjes zijn ook schattig zo met een truitje aan......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hart en heel apart moet die kleine hartjes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden en ook zo toepasselijk op dit moment. :) @

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het al zulke leuke knoopjes op dat hart. Nu heb je ze ook nog zelf gemaakt.
    Wat leuk dat je keramiek maakt. Ik heb binnenkort een berichtje over keramiek op mijn blog.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://quiltverslaafd.blogspot.com/4.3.12

    Leuk een reactie van jou maakt mij nieuwsgierig, het is altijd weer leuk om te zien wat andere maken, dat kan leiden tot leuke ideeën. Ik ga jou zeker volgen want je maakt mooie dingen met veel variatie op handwerk gebied.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marloes,

    Enige vogeltjes en wat een bekend hartje ;-) !

    Groetjes Marijke "Hartendief"

    BeantwoordenVerwijderen