donderdag 2 februari 2012

Ook niet stil gezeten

Zo nu maar weer even wat van mijzelf, want ook ik heb niet stilgezeten hoor, ben heerlijk verder aan het haken en wel aan mijn strependeken.Naarmate het vordert begin ik het steeds leuker te vinden ,Onze Grace ook zie foto, maar ik ben er nog lang niet .
Vandaag waren we vrij en zijn we met de trein even op en neer van Amsterdam naar Den Haag geweest , treinreizen is heerlijk en het fijne is dat ik lekker even kan zitten breien onderhand, klein werkje in mijn tas deze keer de sokken voor een vriendin. In Den Haag naar Noordeinde gelopen daar zit Damen
deze winkel heeft prachtig papier want je begrijpt nu ben ik aan de beurt voor zo'n mooie sieraaddoos!!Nou we zijn zeer goed geslaagd, Rob kan weer aan de slag. Daarna nog even naar
Greet waar ik altijd mijn Mozaiek voorraden kocht, zij had nog dozen restanten voor me van glasmozaiek , nou daar ben ik blij mee altijd goed te gebruiken .Nu nog even over jullie blogjes surfen en dan maar eens wat gaan doen, oh ja ga ook even naar franca die heeft leuke give aways, kijk zelf maar.

4 opmerkingen:

  1. Grace heeft al schik met de deken zo te zien-leuk. En wat een mooie papierwinkel in DH. Daar kun je mij de hele dag neerzetten. Geweldig. Mooie dag nog-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo te lezen heb je een geslaagde dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Marloes, leuk dat je bij de tante van Tjorven kwam kijken. Ik zie dat je ook creatief bezig bent. Je mozaïek is prachtig en mooi papier ligt daar. Ik zal het wel terugzien als het verwerkt is.
    Fijne avond, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi papier, vooral die blauwe tinten. @

    BeantwoordenVerwijderen