woensdag 22 februari 2012

muizen

Ja ik heb er weer een gemaakt en merk dat ik er een beetje verslaafd aan raak,de andere muizen waren alle naar mijn dochter verhuist en ik miste ze een beetje dus vandaar , het is een heel kleintje zit met gemak op mijn hand,om misverstanden te voorkomen ze moeten wel gebreid zijn hoor want het echte soort daar breekt me het klamme zweet van uit ,dus zolang die buiten blijven is er niets aan de hand.
heb haar meteen een truitje gebreid,(eigen patroontje gemaakt) vond dat wel schattig. het patroon van de muis weer van annita wilschut,maar ga voor de fun ook eens naar Karina Schaapman en haar muizenhuis ontzettend leuk gemaakt, momenteel staat het huis in de Openbare bibliotheek op het Oosterdok in Amsterdam zeker de moeite waard om te zien maar ook haar muizenboek is echt fantastisch.

10 opmerkingen:

  1. Ach,wat een liefje en inderdaad dat muizenhuis is super! En trouwens echte muizen komen er hier ook niet in, gelukkig hebben we 3 katten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem22.2.12

    Wat een leukerdje je muis, ik heb ze ook gebreid en later nog zelf een patroontje gemaakt van muizen die konden staan.....dat fluffy truitje vind ik schattig bij haar staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig muisje en daar krijg je inderdaad geen genoeg van...
    Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh erg leuk hoor. De kleuren spreken ook echt aan! Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig en het roze staat haar zo leuk.
    Het muizenhuis is geweldig, ben ik ook fan van.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal leuk, maar deze is ook wel heel erg leuk met dat pluizige truitje. @

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje, maar ik heb toch mijn bedenkingen: wij hebben een echte muis in huis - en da's minder leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieza23.2.12

    Huis aangeboden voor deze muis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig. Om verliefd op te worden.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super super lief-helaas is breien niet mijn ding-geen geduld voor. Ik vind het knap-mensen die zo kunnen breien. Mooie zondagavond nog-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen