zondag 26 februari 2012

even aankleden

Dit weekend was een beetje druk,we waren naar Lieza ,Richard en Bram. Rob heeft samen met Richard een wandkast gemaakt, dat was een hele klus maar deze is weer geklaard.
En wij Lieza en ik hebben ons op het veranderen van een gordijn gestort......ook gelukt.
tussendoor met Brammetje aan de slag, even spelen en naar buiten, maar toch ook nog wat zitten breien, een geblokt truitje voor een van de uithuizige muizen,en nog een blauwe trui voor een van mijn eigen muizen,zo leuk om dat uit de losse hand te laten ontstaan. Verder weer begonnen met een nieuw blok ,maar daar later weer meer over,
groetjes van mij, Marloes

8 opmerkingen:

  1. Wat een lieve truitjes zijn dat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk truitjes hebben die hele leuke muizen gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo leuk en ik zie op de blogs overal muizen verschijnen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk uitgedoste muizen zijn dat geworden!
    Ze waren al geweldig zonder truitje .... MET truitjes maken ze het helemaal! Leuk hoor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke muizen zijn het.
    Sinds ik muizen gemaakt heb kom ik ook overal muizen tegen.
    Grappig!
    Groetjes knutselpret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig muisje en die kleertje. Top!
    Dank voor je reactie op mijn weggeefactie. Ik heb voor jou lootje nr 24 gemaakt. Volgende week vrijdag, 9 maart vindt de trekking plaats. Nu maar hopen dat je geluk hebt. Groeten, wiekevankeulen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen