donderdag 5 januari 2012

Vrije tijd

Omdat ik deze week vrij gepland heb, doe ik veel leuke dingen.
het is de rust en ruimte die je hebt als de klok daar geen rol in speelt.
gisteren een dagje de stad in met mijn dochter dat is altijd zo gezellig, als ik iets van kleding wil kopen ziet zij de juiste dingen super handig.
later lekker bij haar gegeten en genoten van onze ondeugende bram.
maar ook thuis zit ik niet stil. Heb voor grace een nieuwe hondentas gemaakt van o.a. stof die ik op de markt had gekocht.
het is zo handig met zo'n mopsie om als het erg druk is of je wil een winkel in haar even in de tas te doen dit heeft ze vanaf pup al geleerd en vind dit prima. Want weet je grace gaat eigelijk altijd mee ,de uitzondering daar gelaten.ze hoort bij ons, dus zal ik hem even laten zien! hij ligt nu in de huiskamer en ze kruipt er lekker op/in om te slapen zo wordt het echt haar tas/plekje als we hem bij ons hebben voor haar.

3 opmerkingen:

  1. haha wat kijkt het hondje lief op die tweede foto. dat zou ons hondje nou nooit doen, zomaar in een tas. wel eens geprobeerd maar het slaagt niet.
    maar wil wel geloven dat het heel handig is !
    mooi gemaakt die tas.

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5.1.12

    Wat een leuk gezicht je hond in de tas......en gezellig dat je even bij me kwam buurten, ik ben gelijk je volger geworden ;o)
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem24.1.12

    Oooooo wat leuk zeg, en ja ik zie en weet dat ze het leuk vindt
    gr.jenny

    BeantwoordenVerwijderen