donderdag 8 december 2011

sterren en hertjes

Zoals jullie al wisten kan ik niet echt stil zitten en als ik dan ook vrij ben of af en toe een uurtje heb ben ik dus ook bezig met doe-dingen, zoooooooo leuk.
Nu dus met wat kerst dingen en omdat iedereen al kerstballen breit doe ik even wat anders.alhoewel ik die kerstballen ook vreselijk leuk vind hoor,dus die ga ik vast ook nog eens doen.
maar op het blog blij met draadjes zag ik een patroon van een ster,daar heb ik dan mijn eigen draai aan gegeven ,zo ook met de hertjes uit het boek van tilda.Zie hier de eerste resultaten en marjolein als je dit leest mijn dag is toch echt net zolang of kort als de jouwe hoor,volgens mij is jouw productie ook super.

3 opmerkingen:

  1. Hoi zus,
    Superleuk. Ik ga voor het hert met het oranje gewei.
    Sterretjes zijn ook leuk, maar vind ik toch wat op pannenlappen lijken. Maar misschien als het hangt toch wel leuk.
    Bij ons staat de echte kerstboom in de tuin gestald, morgen langs het tuincentrum om allerlei groen te halen voor de o zo mooie kerststukken op tafel.
    Heerlijk....
    Kus Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @nneke10.12.11

    Die herten zijn inderdaad geweldig leuk. Steeds maar weer een ander project, jij bent éct divers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem14.12.11

    Jeetje, die herten zijn enig! En als je dagen net zo lang zijn, dan is je nacht misschien korter...?! Of weet je wat, ik geef Lene gewoon de schuld... :-)

    BeantwoordenVerwijderen