vrijdag 28 oktober 2011

keramiek

Vanochtend naar het atelier geweest,dit is bij mij in de buurt.
ik ga daar heen om te keramieken.dat doe ik bij Janine Molier.Zij heeft ook een website dat heet www.creapalet.nl.
meestal ga ik op donderdag,nu een keer op vrijdag.Ga heerlijk mijn gang en doe mijn eigen ding.
mijn operazangeres die ik aan het kleien was is in gezakt toch iets niet goed gedaan ,in elkaar geduwd en met frisse moed twee engeltjes gemaakt, volgende week afmaken want ze zijn nog niet helemaal klaar.het is nog een heel proces van drogen ,bakken,glazuren er gaan soms weken overheen.je moet echt geduld hebben.maar is wel erg leuk.
Er worde veel verschillende dingen gedaan ook veel met glas.
glasfusie is ook heel mooi.

1 opmerking:

  1. @nneke28.10.11

    Nee, écht, ingezakt? Wat jammer, ze zag er in het eerste ontwerp al echt goed uit. Wel een beetje mager. Zou dat het zijn geweest? Een echte operazangeres is bijna altijd een dikke matrone.... @

    BeantwoordenVerwijderen